Saturday, February 7, 2009

Me at College

I am.....(Translate).... Aku bdak grafik, intake 2008 nyer. aku dlu aliran sains, xde berkait pon ngan ART, tp da tercampak kat course nih nak wat camner kan. tp kre ok gak sbb aku ske gak lukis2 ngan mende2 seni nih (terutamenye yg jenis dlm komptr)... dlu pon lukis2 gak tp lukis bodo2 jer, time SPM pon x study asyik lukis jer... ble start msuk jer aku nak kne bersaing la utk maju, tp semua member2 semua hebat. tp yg peliknye 95% drpd diorg dlu aliran lain drpd seni... assgment 1st da kne wat mcm2 aku basic pon xde, tp bdak2 lain kebanyakanye pon xde basic. assgment sem satu mmg utk ajar basic, so aku pon wat la ngan besemangat, time sem dua nih da improve la sket kteorg pnye drawing ngan ilmu2 art. so aku banyakan explore bende2 art nih, samada gne komptr atau x. lgpon bleh mintak tnjuk ajar member yg ader ilmu atau pngalaman yg tersendiri, so aku korek la sket2 kat diorang.... nih la aku time kat kolej, skang bru sem dua banyak mende lg nak explore.

kesimpulannya saya menyeru rakan-rakan dan pembaca supaya banyak-banyak bersabar dalam mencari ilmu, serta rajin mencari, mengkaji dan menjelajah ilmu. perkara ini semua tanpa disedari adalah satu perkara yang seronok sebenarnya dan pada masa akan datang anda semua boleh menggunakan atau memanipulasikan ilmu yang telah dipelajari. mcm karangan lah plak.....

so tngn pon dah pnt and da xde idea nak tlis aper, so good bye and Good luck....

No comments:

Post a Comment